Čemu dáte přednost?

Je jen na výběru každého jedince, jaké produkty používá, nebo dokonce spotřebovává například v oblasti stravování. Lidské chutě, preference. Sklony jsou prost stejně rozdílné, jako lidé sami. Přesto pod neustálým atakem reklam se jednoznačně dá říci, že lidé jsou podvědomě tlačeni ke konzumaci a spotřebovávání stále většího množství nekvalitních a někdy i zdravotně problematických produktů.

Lze se bránit?

Výrobci samozřejmě cílí na nejzákladnější psychologické stránky lidské povahy vizuální úpravou svých produktů i reklam. Navíc stálé zdůrazňování „jak je to levné!“ Těžko pak člověk odolává tomuto tlaku. Jak tomu čelit? Vzděláním, informacemi, zdravým rozumem. Proč by měla být zpola chemická instantní náhražka lepší, než poctivá, neupravovaná zrnková káva? Copak je lepší sušená mrkev se zvýšenou trvanlivostí, než mrkev čerstvě sebraná ze záhonu?

Published

Updated

Author